Reklamacje

1. Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia, jeżeli wymagany przez Użytkownika czas nie może być dotrzymany przez Sprzedawcę nawet w uzgodnionym terminie zastępczym, który Klient wskazuje podczas kompletowania zamówienia na stronie internetowej. Sprzedawca poinformuje Klienta drogą mailową lub telefoniczną.
2. Ponadto Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia w szczególności w następujących przypadkach: Klient podał ewidentnie błędne lub nieprawdziwe informacje, Klient ma złą moralność płatniczą, Użytkownik zamawia taką ilość produktów i produktów, że stoi w sprzeczności ze zwykłą ilością zamówień. Sprzedawca poinformuje Klienta drogą mailową lub telefoniczną.
3. W przypadku niedostarczenia zamówionego produktu Klient ma prawo odstąpić od umowy w ustawowym terminie. Klient poinformuje o tym Sprzedawcę drogą mailową lub telefoniczną.
4. W przypadku dostarczenia przez dostawcę innego produktu, Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie ustawowym. Jeśli nie odstąpi od umowy i zdecyduje się przejąć produkt, wówczas Klient pokrywa koszty dostawy. Klient musi najpierw przesłać zdjęcie błędnie dostarczonych produktów na adres katowice@migasushi.pl oraz telefonicznie poinformować o tym Sprzedawcę.
5. Jeśli Klient zdecyduje się odstąpić od umowy, gdy kierowca jest już w drodze, koszt dostawy pokrywa Klient. Klient poinformuje o tym Sprzedawcę drogą mailową lub telefoniczną.
6. Postanowienia stosuje się również do Przedsiębiorcy.

Niniejszy regulamin reklamacji obowiązuje od dnia 20.02.2023.